Netwerkbijeenkomst

Op woensdag 19 april vond bij InnStyle in Maarssen na de Algemene Vergadering van NCR een netwerkbijeenkomst plaats. Meer dan een derde van de leden was die middag aanwezig. Een mooie opkomst om samen, geïnspireerd door het jaarthema Terug naar de Toekomst, terug en vooruit te kijken. Aan de hand van inspirerende verhalen van Ron Bavelaar (Voorzitter Raad van Bestuur Univé) en Steven van Schilfgaarde (CEO Royal FloraHolland) kwamen verschillende onderwerpen aan bod. Hoe gaan we om met duurzaamheid binnen de coöperatie? Hoe blijf je als coöperatie je leden ondersteunen? Hoe zorg je voor blijvende betrokkenheid? En welke lessen kunnen we meenemen naar de toekomst?

Cover voor

Zo vertelde Ron Bavelaar hoe Univé als coöperatie de verantwoordelijkheid voor duurzaamheid voelt. En wat ze doen om als coöperatie structureel bij te dragen aan een duurzamere wereld. Steven van Schilfgaarde gaf inzicht in hoe zij vanuit ledenbelang de coöperatie telkens vormgeven. De dag werd afgesloten met een buffet. Een goede gelegenheid om bij te praten en te netwerken.

Artikel: Inspirende verhalen om over na te denken
Coöperatie juni 2023